måndag 27 februari 2012

Vår William

Vår William fyllde tre år i helgen och det var kalas gårnger två.
På det första kalaset ville han ha en blå tårta med Blixten, Luigi och Guido. Blixten och Luigi fick jag till med Guido,,.,, han såg ut som´... ja det kan man undra.
Det fick alltså bli en tårta utan Guido.


Innehöll vaniljbotten, chokladganache och jordgubbsmousse

I söndags hade han sitt andra kalas. Han ville först ha en tårta med blå bilar som sladdar (där av den lilla blå bilen bredvid tårtan).
Men mitt i allt ville han visst ha Blixten, Luigi och Guido istället...och detta 30 minuter innan gästerna kom. Tack och lov hade jag sparat Blixten och Luigi från tårtan ovan. Men Guido saknades tyckte han. Så jag fick slänga ihop en, om än lite liten. :)



Tårtan innehöll:
vaniljbotten. hallongrädde och vaniljgrädde.

Grattis vår älskade William <3

1 kommentar:

  1. Du är så duktigt. Du ska bara veta hur mycket beröm du fått från folk som varit på min blogg o sett bilder på tårtan vi beställde av dig. Och för att inte prata om dom som var på kalaset. Vill du ha något att bita i så, vampyr tema till den 27 april. Kan tänka att din son blev glad för sin tårta.

    SvaraRadera