onsdag 13 april 2011

Helgens tårtor

Bättre sent än aldrig kommer här helgens tårtor. Johan som även fick den förra fotbollstårtan fick även denna fotbollsplan. Chokladbotten med mjölkchokladganache och hallon.





















Lova och Per fyllde också år i helgen. Lova fick den största tårtan och Per fick en bara till sig. :) Paket-tema på dem båda. :) Båda är gjorda på vaniljbotten med dumleganache och hallon. :)

Lovas mamma önskade att Lova skulle få en vit tårta med ceriserosa paket och en nalle. Så här blev den tårtan:




Hoppas alla tårtorna smakade bra!

3 kommentarer:

  1. Tårtorna (Lovas och Pers) var helt underbart goda, det tyckte alla våra gäster också:)
    Jag frös in en bit...vem tror du har käkat upp den bakom ryggen på mig? Jo Per!!
    Tack för den, liksom, men snart får jag kanske tillfälle och äta din goda tårta igen eftersom Josse och jag pratat om att ha ett barnkalas för barnen...givetvis med Janinas tårta som ett centralt inslag då:)
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Dina tårtor är så fina och denna med rosett är supersöt!
    Du bor inte kvar i Traryd va om jag förstått de rätt?
    Funderade på om man skulle beställt en tårta till Alvas 1 års dag som pappa kunde hämtat upp :)
    Kram elliz

    SvaraRadera
  3. Hej! Tack!
    Nej jag bor inte kvar i Traryd. Bor i Råshult utanför Älmhult. Absolut är det fritt fram att komma med beställningar. :)
    Kram Janina

    SvaraRadera