torsdag 21 april 2011

Pappas resväska

Min pappa fyllde år i måndags (GRATTIS IGEN PAPPA). Han önskade sig en tårta i födelsedagstårta i present. Jag fick göra vad jag ville så länge det var jordgubbar av något slag och vaniljkräm..och grädde (inte att förglömma). Det blev alltså en resväska till min älskade pappa som älskar att resa och som dessutom varit ute i stora delar av världen. En lite sliten äldre modell ville jag göra. Och så här blev det:

Barcelona är ett favoritresmål så det fick bli ett "klistermärke" med Barcelona-rext.

Självklart en "tag" med pappas namn och ålder.

Tårtan bestod av färska jordgubbar, hemgjord vaniljgrädde och chokladbotten. 
Jag kan själv säga att den var väldigt god, för denna fick jag ju vara med och äta :) 

Än en gång: Grattis pappa! Jag älskar dig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar